Twój koszyk

zamknij
  • Twój koszyk jest pusty

Wróć do sklepu

Dostawa i płatność

PŁATNOŚĆ

Dla wygody Klientów oferujemy kilka form płatności za produkty oferowane przez nasz sklep internetowy. Inne, specjalne warunki płatności ustalane są na podstawie odrębnych ustaleń z działem finansowym naszej firmy.

1. Płatność przelewem bankowym

Wysyłka towaru następuje po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto bankowe. Na życzenie wystawiamy faktury proforma. Czas wpłynięcia pieniędzy na nasze konto to zazwyczaj 24 godziny od zlecenia przelewu licząc tylko dni robocze chyba, że przelew wykonany jest z banku w którym mamy konto, wtedy pieniądze są u nas w ciągu 5-10 minut.

Płatności należy kierować na konto bankowe:

mBank:

94 1140 2004 0000 3502 7659 3538

2. Płatność online za pośrednictwem autoryzowanego partnera Przelewy24.pl

Płatność on-line stworzono z myślą o osobach, dla których istotne są szybkość i wysokie standardy bezpieczeństwa przelewu za zakupy. Płatność jest realizowana poprzez wybranie z listy płatności przelewu on-line Przelewy24. Obsługiwane są takie systemy bankowości jak: mBank, Santander Bank Polska, Bank PEKAO SA, Inteligo, Credit Agricole, PKO Bank Polski, ING Bank Śląski, Eurobank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, Bank Millenium SA, BOŚ Bank, Noble Bank, Getin Bank, e-płatność BGŻ PNB Paribas S.A., Idea Bank, Płacę z Orange, T-Mobile Usługi Bankowe, Alior Bank S.A, PBS.

3. Odbiór osobisty (gotówka/karta płatnicza)

W naszym sklepie stacjonarnym można dokonać płatności za pośrednictwem karty kredytowej/płatniczej przy użyciu standardowego terminala lub gotówką.

DOSTAWA

Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej INPOST oraz DPD. Możesz liczyć na ekspresowe doręczenie przesyłki nawet już pierwszego dnia roboczego po złożeniu zamówienia niemniej jednak pamiętaj, że czas oczekiwania może się wydłużyć nawet o 7 dni roboczych.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych lub kartonu zabezpieczającego przesyłkę zalecamy odmowę odbioru paczki od kuriera i kontakt z nami.

Nasi doradcy przekażą informacje w jaki sposób należy zgłosić reklamację i sporządzić poprawnie protokół reklamacyjny z kurierem. Kurier zobowiązany jest też zaczekać przez czas niezbędny do dokonania sprawdzenia zewnętrznego stanu paczki przez Klienta.